Sempre fora d'Andorra, en l’àmbit geogràfic corresponent a l’opció contractada i
reflectit en les Condicions Particulars.
El telèfon al que has de trucar sempre en cas de requerir assistència és el +34 91 514 99 60
Accedeix a la pàgina web globalrisc.eclaims.europ-assistance.com i registra’t. Una vegada que ho hagis fet, podràs crear la teva sol·licitud d’indemnització o pagament de despeses i fer el seguiment de l’estat de la mateixa.
Ens pots enviar un correu a globalrisc@globalrisc.ad o enviar-nos un escrit a la següent adreça de correu: C / Prat de la Creu, 36, 1º AD500 Andorra La Vella
Generalment inclou assistència mèdica, repatriació, anul·lació del viatge, pèrdua o robatori d’equipatge, incidències amb vols, responsabilitat civil i més, segons el producte i la modalitat contractada.
L’assegurança temporal cobreix un únic viatge durant el període contractat. La anual et cobreix durant un any per a tots els viatges que facis dins la durada i límits establerts.
Si tens contractada la cobertura d’anul·lació, pots sol·licitar el reemborsament de les despeses no recuperables, sempre que el motiu estigui cobert per la pòlissa.
Truca al telèfon d’assistència 24/7 de la teva assegurança. Et donaran suport mèdic i organitzaran les prestacions necessàries, com visites, hospitalització o repatriació si cal.
No. L’assegurança s’ha de contractar abans d’iniciar el viatge. Si ja has sortit, no podràs activar la cobertura.
No, aquestes assegurances són per residents a Andorra únicament. Si ets estranger consulta altres propostes per al teu país de residència.